تقدیر سهامداران شرکت آزاد راه امیر کبیر از عملکرد مدیران شرکت در مجمع عمومی سالیانه

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آزادراه امیرکبیر سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه سال ۹۹ صبح روز سه شنبه ۲۲ تیرماه با حضور اعضای مجمع در سالن جلسات شرکت آتیه صبا برگزار شد.
بررسی صورت های مالی شرکت، گزارش اقدامات صورت گرفته در سال گذشته توسط مدیر عامل شرکت، معاون نظارت بر شرکت های هلدینگ آتیه صبا و حسابرس و نماینده ی شرکت ساخت و توسعه ی زیربناهای حمل و نقل کشور از جمله مواردی بود که در مجمع امروز مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

دکتر امیریان مدیرعامل شرکت آزادراه امیرکبیر در گزارش خود به اعضای مجمع عمومی، به افزایش بیش از ۵۲ درصدی سود شرکت در سال مالی ۹۹ نسبت به سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: این موفقیت در شرایط کرونایی حاصل شده است.

فرامرز امیریان همچنین به کاهش ۵۰ درصدی آمار فوتی های ناشی از تصادفات در محور آزادراه قم کاشان اشاره و افزود با تلاش های جهادی و شبانه روزی همکاران عزیزم شاهد این موفقیتها بوده ایم و در این راستا موفق به دریافت چندین لوح تقدیر از فرماندهی پلیس راههای استان اصفهان و استان قم و مدیران کل راهداری و دیگر نهادهای ذیربط بوده ایم.

وی در ادامه گزارش خود به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و محدویت های اعمال شده اشاره کرده و افزود: طبق اهداف پیش بینی شده و با برنامه ریزی های صورت گرفته، درصدد هستیم تا آزادراه امیرکبیر که از محورهای اصلی تردد در کریدور شمال به جنوب کشور هست ضمن رعایت آخرین استانداردهای آزادراهی، در ایمن ترین و امن ترین شرایط باشد.

 

 

تصاویر مربوط به مجمع